wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Facebook

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Systemy płatności

  • PayU
  • PayPal
  • Przelewy24

Nasze nowości

Chmura tagów

Reklamacje

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad. Jeżeli wbrew temu zobowiązaniu dostarczony towar zawiera wady Konsument może złożyć reklamację.

Reklamację można złożyć drogą elektroniczną lub w formie listu poleconego nadanego na nasz adres podany w regulaminie. Formularz reklamacji można pobrać w formacie PDF TUTAJ

Wybierając sposób zgłoszenia reklamacji poprzez panel klienta, należy zalogować się na konto i wybrać opcję Reklamacje 'Napisz zgłoszenie'. Następnie proszę wybrać nr zamówienia oraz uzupełnić pola 'Temat zgłoszenia' i 'Opis zgloszenia'.

W opisie zgłoszenia proszę podać:
1. Datę stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
2. Określić jeden z poniższych sposób załatwienia reklamacji:

  • usunięcie wad / naprawienie towaru
  • wymiana towaru na wolny od wad
  • obniżenie ceny
  • odstąpienie od umowy (w przypadku wady istotnej)
Szczegóły postępowania podczas reklamacji określa §5 regulaminu sklepu.



alt
 


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl